Stabekk

Daglig leder, Stiftelsen Radarveien

Rolig; jazz, pop, klassisk

Det er mye det:-) Blir aldri lei nybakt brød med gul- og brunost. Liker det meste unntatt ultraprosessert mat

Vann, Pepsi Max og tørr musserende/hvitvin

På barneskolen

Fordi det gir meg mulighet til å leke sammen med masse fine folk! Gleden over å bevege meg og løpe etter en ball, mestringsfølelse når jeg får til et godt slag, et godt game eller en god kamp. Gleden ved å dele gode opplevelser med makker (spiller stort sett double). At jeg kan spille med folk i ulike aldersklasser, treffe nye mennesker som har den samme lidenskapen som meg – utfoldelse, fellesskap og glede.

Alle. Nye utfordringer og spillestiler er spennende, men også å møte de jeg kjenner.

Familieturnering og turneringer der det er mange med og kampene er jevne.

Jeg varmer opp kroppen og forbereder meg mentalt ut fra motstander. Men det er også viktig å justere spillet underveis.

Det varierer litt fra uke til uke, men spiller jeg mindre enn tre ganger i uken (spiller oftest to timer om gangen), så synes jeg det er lenge siden jeg har spilt og savner tennisen.

Ja, gjør noen styrke-, balanse- og smidighetsøvelser hver dag. Yoga.

Det er gøy – og sosialt. Fint at det har blitt timeskamper både inne og ute.

Volley – tror jeg

Hardcourt

Generelt: dedikerte, empatiske og sosiale spillere med glimt i øye. Spesielt: Kristin Horn og Jo-Wilfried Tsonga.

Jeg følger meg privilegert som har en hobby som utfordrer meg mentalt og fysisk, hvor jeg treffer likesinnede og får leke og får fysisk trening attåt.

Preben Dietrichson