Asker Tennisklubb
Nettopp startet for meg selv etter 20 år i reassuranse. Mitt nye selskap "Run of the Mill" skal også drive med reassuranse, men nå som innleid konsulent. Håper også at bolig markedet blir gunstig så jeg kan kjøpe et oppussingsobjekt, pusse opp og selge; helst med stor fortjeneste….
 Hvilken musikk hører du på?
Er veldig glad i gode tekster, så Dr. Hook, Øystein Sunde og Halvdan Sivertsen synes jeg er topp. (Gjett om jeg blir mobbet for det.) I tillegg har jeg en helt ny favoritt, nemlig min sønn Patrick. Han kan av en eller annen grunn både synge og spille. Nylig er en av hans egenproduserte låter blitt valgt av NRK som avslutningsmelodi i en ny serie som skal vises til våren. Litt stolt kan jeg vel være da!
Det er og blir biff med béarnaise saus, bakt potet og brokkoli. Det smaker like godt hver lørdag når jeg kommer nydusjet og lykkelig hjem fra tennishallen. Hans har dekket på i stuen og det er levende lys og friske blomster på bordet. Vi diskuterer stadig om vi skal endre lørdagsmenyen, men etter 12 år har vi enda ikke funnet noe bedre alternativ.
 Favoritt drikke ?
Til biffen blir det en tung og god rødvin.
Da jeg var 36 år. På den tiden var jeg alene med min sønn på 9 år og fant ut at vi skulle finne en sport sammen. Meldte oss inn i Asker Tennisklubb og vips så var det en mann der som hjalp oss i gang. Jeg fikk mye undervisning det første året og vips så var jeg gift med den mannen som viste seg å være formannen.
Har alltid elsket å løpe etter baller.
 Har du en favorittmotstander på  tennisbanen og hvorfor?
Det er aller morsomst å spille mot Hans, for han gir meg baller som gjør at jeg ser god ut. Ellers har jeg det utrolig godt hver tirsdag når jeg kan trene med min kjære venninne Mette Skulstad og på lørdager prøver jeg å henge med på oppløpene til Elin Nilsen. Det er god og lystbetont trening. Når jeg får en singel med Patricia Torsvik er jeg i himmelen, eller rettere sagt, jeg er ganske lavt nede, for der må man bøye knærne for å returnere noe som helst.
Stavern i juli, da er det virkelig sommer.
Får aldri tid. Oppvarmingen består i å rekke frem til kampen.
 Hvor mange timer i uken  tilbringer du  på banen?
2 - 4 timer vinterstid og 2 - 10 timer om sommeren.
"Fat burning" på Elixia er helt nødvendig med all den sjokoladen jeg putter inn.
Jeg spiller lagkamper når jeg blir bedt om det, og det gjør jeg heldigvis ofte.
Smash - gammel håndball bevegelse.
Teppet i Asker
Jeg hater å se sport på TV så jeg holder meg til dem jeg ser "live". Da er Astri Sunde helt rå. Hun er super rask og alt ser så lett ut. Misunner alle som fikk lære denne sporten i ung alder.
Ja, masse! Men akkurat nå er det driftingen av Asker tennisklubb som står i fokus. Denne høsten har en liten gruppe foreldre gått ut i media for å svartmale klubben ved å hevde at ATK ikke ønsker barna velkommen. Slike overskrifter tenner jo publikum, men er selvfølgelig helt usanne. ATK har alltid hatt en stor junior avdeling og vil alltid ha det.
Jeg synes også det er viktig at vi tar vare på ildsjeler som brenner for klubben, som virkelig gjør en innsats frivillig og helt gratis. Dersom man skal beholde slike ildsjeler må man i alle fall ikke henge dem ut i lokal avisen. Da blir det etter hvert ingen som vil ha slike jobber.