1964

Hamar IL tennisklubb

Internkommunikasjon og kulturbygging, Norsk Tipping

Stort sett alt, men var glad i funk, soul og jazzrock på åttitallet og det gir fortsatt gode vibber :-)

Elsker gode matopplevelser med fisk og kylling som hovedingredienser. Liker å kokkelere!

En god hvitvin som passer til fisk, ellers går det mest i Hansa Radler og ulike typer av smakstilsatt boblevann.

Kjøpte min første Donnay-racket under Borgfeberen på 70-tallet, men begynte ikke å trene tennis før jeg var utvekslingsstudent i USA i 1982/83.

Først og fremst fordi det er utrolig morsomt og selve meningen med livet :-)  Bonusen er bedre fysisk og mental helse, og det sosiale elementet gjennom å treffe gode venner.

Nei, jeg trives best med å ha mange ulike motstandere fordi det gir større variasjon og nye utfordringer å løse.

Helt klart NM veteran. Gleder meg hvert år til å måle krefter og treffe gode tennisvenner.

God søvn, næringsrik mat og rikelig påfyll av drikke i god tid før kamp. Rett før kampstart er det lett oppvarming og sjekking av utstyr.

Prøver å få til fem timer i snitt, men det varierer mellom de ulike årstidene.

Det blir litt crossfit, sykling på sommeren og langrenn på vinteren.

Ja, spiller lagtennis for HIL tennis herrer, og for Furuset tennis veteran.

Forehand.

Grus

Må bli min kone Bodil, som også er aktiv tennisspiller. :-)

Har en drøm om at Casper Ruud sine fantastiske resultater gir en skikkelig snøballeffekt for tennisinteressen, anleggsutbyggingen og rekrutteringen av nye spillere over hele landet!

Johanne Raade, Tromsø Tennisklubb