VBTK

Salg/ Logistikk , Canes AS

Hører på det meste .

Kommer an på stemningen.

Musikk med fart når jeg er ute og løper /rulleski. Ellers liker jeg å koble av med Lars Winnerbek og Bjørn Eidsvåg.

Hjemmelagd Italiensk Pizza

PM (Pepsi Max)

Vokste opp med tennisbanen som nærmeste nabo men begynte ikke med tennis før jeg fylte 12 år, Var fotball og ishockey som ble prioritert før jeg starte med tennis.

Jeg ble fort inkludert i det gode miljøet i klubben ( da RTK- Rykkinn Tennisklubb) av blant andre Hans Petter Hauge og Trond Christansen..

Hadde Nandor Veres som hovedtrener i flere år, jeg tok trenerkurs og fungerte som hjelpetrener for han i noen sesonger før jeg dro i militæret.

Etter militæret ble det slutt på tennisen. Tok det opp igjen for ca 3 år siden og har vært så heldig og blitt inkludert i VBTK`s Veteranlag.

Tok opp igjen tennisen mest på grunn av det sosiale.

Også fordi tennis gir god helse uansett alder og nivå.

Jeg blir jo ikke yngre med årene og håper på god helse i mange år fremover slik at jeg kan ha gleden av mange timer på banen i fremtiden.

Min favorittmotstander må være en som er hakket bedre enn meg. Det å spille en jevn match å føle at jeg har gitt alt uavhengig om det blir seier eller tap,

Da det ikke har blitt så mange turneringer siden jeg tok opp igjen tennisen, må jeg si VBTK`s klubbmesterskap.

Fokus på egne arbeisoppgaver.

Før Covid 19, ble det ca 2-3 timer i uken

Om vinteren blir det mye staking på langrennsski, ellers blir det rulleski og løping, samt turer i skog og mark med hunden

Ja, VBTKs Veteranlag

Forehand

Hardcourt

André Aggassi

I denne pandemien vi er inne i nå, går mine tanker til alle de som sitter alene.  Det er mange der ute som sliter nå.

Ta godt vare på hverandre.

Nina Christiansen, VBTK