VBTK

Area Business Controller på DNV

Gjerne Lounge, Lost Frequency type musikk, men også musikk fra 80-tallet. Jazz passer også fint innimellom.

Digger asiatisk mat, men siger ikke ‘nei’ til en ordentlig biff heller innimellom.

Te, cappuchino og vino

Jeg begynte når jeg var sånn 5 år og spilte til jeg var ca 16. Jeg måtte velge mellom å konkurrere i Tennis eller Basketball – det blev Basketball. Så da blev det en kjempelang pause i Tennis før jeg tokk sporten opp igjen for ca 7 år siden...og har spurt meg selv siden hvorfor jeg ikke gjorde det før.

Det er bare så himla gøy. Fantastisk sosial sport siden man kan spille med hvem som helst. Desvidere fint utfordrende både fysisk og mentalt – en veldig bra balanse til statisk kontorsjobb. At tennis kan spilles nærmest overalt i verden er også et stort pluss.

Spiller gjerne mot og med alle slags folk, men det er nokk de unge som er mest morsomt å utfordre med masse variasjon, tempo og taktikkveksel.De tror jo alltid at vi voksne er sååå gamle og trege. 😊

Stavern – veldig koselig, bra organisert og avslappet turnering med masse fine folk og bra tennis. Pluss da spiller jeg Doubles sammen med min lille syster og det er stas.

Jeg slår gjerne noen baller noen timer før en kamp bare for å få en følelse for tennis den dagen. Dessverre er det ikke så ofte at jeg får dette til. Ellers er det stretching og diverse, men er vel generelt altfor dårlig til å gjøre det ordentlig.

Tja...kommer an på jobb og hjemmelogistiskk...men det kan være alt fra 1-5 timer.

Har ikke vært så mye annet pga tiden, men pandemien har vært bra for en ting, og det er at jeg har tatt opp løping igjen. Det skal jeg fortsette med pluss stå mer på ski igjen.

Ja, med VerdensBesteTennisKvinner på klubben.

Beste vet jeg ikke, men favoritt er Volley og Smash. Kul å se hva trening, egenvilje og ‘guts’ til bruk kan gjøre med utvikling og variasjon med slagene og dess bruk i spill.

Før i tiden var det grus, men tenderer mer til HC nå

Jannik Sinner – så veldig ung, men jeg ønsket jeg hadde hans mentale ‘me’ og fysiske ‘trykket’ på banen.

Håper at det ikke kommer opp enda fler nye muterte koronaviruser etter pågående som da fortsetter med å true retur av mer normalitet i livene våre.

André Daae Tvedt, VBTK