Oslo Tennisklubb

Driver Lovehandles, en interiørbedrift som selger beslag og knotter

Spotify-lister som passer humøret mitt

Spaghetti Vongole

Rødvin og farris

Da jeg var 7

Jeg elsker sporten og den fysiske anstrengelsen. Samtidig er ballen god å slå på dersom jeg trenger å slå ut frustrasjon

Jeg liker 10-poenger best for da føler jeg mindre press samt at det blir mere spill. Jeg har mange gode venner på banen og det morsomste jeg vet er å trene med Amy Jønsson & Marco Fernandez. Da har jeg ingen ting å tape og de spiller meg bedre.

Helt klart Wimbledon. Jeg bodde i London i 12 år og der fikk jeg en annen nærhet til denne turneringen. Flere av toppspillerne trente i klubben min og jeg fikk ofte lov til å slå litt med dem. Jeg var på Wimbledon ofte, drakk Pimms, spiste jordbær og heiet. Jeg fikk også anledning til å spille på gressbanen der og det var en stor opplevelse. Og så er Queens fantastisk! Rene 17.mai stemningen.

Tja. Jeg blir ganske nervøs og det er derfor jeg ikke melder meg på så mye, men det jobber jeg med. Jeg holder meg unna sene middagsselskaper to dager i forkant, forsøker å få i meg noe mat og så varmer jeg godt opp om det er tid for det. Jeg kan også høre på en kort meditasjon om jeg husker det

Akkurat nå er det mindre enn jeg skulle ønske da det er vanskelig å få bane samt mye jobb. Men ideelt er 5 timer i uken

Ikke så god på det men forsøker å strekke godt ut samt gjøre litt yoga. Jeg sitter sjelden stille

Etter at sistemann på 2 år kom til verden har det ikke blitt noe men det skal bli mer fremover

Backhand er mest stabil, men jeg har mest kraft i forehand.

Spillet mitt passer best til hardcourt men ingen ting slår tennis på grus når det er sol og sommer

Rafa og Federer er store legender og skaper en helt spesiell stemning når de er på banen. Men jeg liker også godt Fognin i- jeg kjenner meg vel mer igjen i han. Og så er det alltid gøy med Casper.

Jeg håper OTK får en like fin hall som Stabekk snart - og med skjenkelisens slik at vi kan ta oss en øl i solen etter tennisøkten, kanskje ikke hver dag da!

Christian Groth