Heming

Daglig leder, Oslo

Jeg er veldig glad i musikk. Akkurat nå hører jeg på mye av det god gamle, U2, Pink Floyd etc. Ellers går det i mye Spotify med forskjellige spillelister ut i fra humør og tid på dagen.

Det beste er jo fisk, og helst torsk da.

Kaffe trenges om morgen også er jeg veldig glad i ulike juicer. En kald øl er jo også veldig godt

Jeg begynte å spille tennis når jeg var 7-8 år. Vi var en stor guttegjeng som trente og hadde det veldig hyggelig på tennisbanen.

Tennis er en helt fantastisk avkobling, sosialt og den beste følelsen både før og etter man har spilt

Vi er en fin gjeng på Heming som spiller fast en gang i uken. Det blir alltid gode matcher, mye «10 poengere» som alltid er enkelt og moro.

Favoritturneringer er lagkamper på grus. Treffe nye mennesker, kjenne på lagfølelsen og vinne og tape litt sammen – det er tennis det!

Sove godt og spise riktig. Prøver å varme opp før kamp, men det skjer ikke alltid nei..

Ca 2 timer i uken fast, også prøver jeg å få til så mye som mulig utover det. Det går litt i perioder men tennis står alltid høyt opp på prioriteringslisten.

Vi har hund, så det blir mye turer i skog og mark. Tennis er den viktigste treningen for meg, og det holder meg i god form.

Det blir lagtennis hvert år og nå både inne og ute.

Forehand

Grus

Roger Fedrer, helt klart!

Takk til alle involverte i tennis Norge som står på hver dag for at barn og voksne har glede av denne fantastiske idretten.

Kaja Groth