1968

Moss Tennisklubb

Head of Sponsorship, Telenor

Har ikke en spesiell sjanger som jeg har som favoritt. Alt etter hvilken anledning musikken skal brukes. Til en løpetur blir det aldri feil med Pink Floyd eller Dire Straits, mens litt rolig loungemusikk som Cafe del Mar passer til matlagning etc.

Jeg trives godt på kjøkkenet med å lage mat. Det finnes så utrolig mye godt at her blir det rett og slett helt umulig å velge. Jeg sier nok ja takk til det meste.

Heller nok mot rødvin her. Gjerne italiensk fra Piemonte-distriktet.

Jeg begynte å spille i 8 års alder og er så heldig å ha Ole Conrad Reier som trener i dag som den gang. Han har akkurat den samme entusiasmen i dag og et brennende ønske om at alle skal utvikle seg.

Jeg spiller tennis først og fremst for å holde meg i form. Hadde en pause på 25 års tid før jeg fant frem rackertene igjen. I den perioden var det løpeturer som holdt meg i form, men det er utrolig kjedelig i forhold til det å spille tennis.

Jeg velger å snu på denne fordi jeg har ingen favorittmotstander, men derimot en favorittmedspiller og treningskamerat i Ole Jørgen Henæs.

Jeg har ikke spilt så mange turneringer. Det blir stort sett NM ute og inne, samt ITF turneringen. Jeg vil nok trekke frem ITF turneringen som en knapp favoritt. Morsomt med utenlandske motstandere.

Litt lett jogging, bøy og tøy, skifte grep, fylle vannflasker.

Jeg tipper at vi snitter på rundt 6 timer i uken på årsbasis. Noen perioder er det mer mens andre perioder mindre alt etter som programmet er lagt opp.

Jeg forsøker å ta noen løpeturer samt strecthing.

Absolutt

Jeg føler ikke jeg har ett spesielt slag som utpreger seg som best. Det er vel på det jevne tenker jeg.

Trives like godt på grusen som på hardcourt.

Alltid hyggelig å se Federer spille.

Jeg er veldig spent på hvordan NTV vil løse avviklingen av NM fremover.

For ca.1 år siden ble det ett gledelig gjensyn med Cathrine Vigander som sporty stilte opp i en treningskamp mot Lena F. og meg. Veldig hyggelig at Cathrine er tilbake og jeg håper hun tar utfordringen som månedens profil.