Stabekk Tennisklubb

Ambulansesjåfør. Ullevål sykehus

Her må jeg svare alt fra AC/DC til Lill Lindfors.

Er veldig glad i fisk enten den er rød eller hvit.Gjerne med enten en salat eller gode grønnsaker til.

En iskald øl er aldri feil.

Er egentlig badmintonspiller, så tennis spilte jeg bare litt for moro skyld om sommeren på Bygdø. Hadde vel min første instruksjonstime da jeg deltok på et trener 1 kurs hos Edward Raastad da jeg var 20 år (det var nyttig )

Finnes det noe som er morsommere da ? Det inneholder alt, fysisk og mentalt. I tillegg er det fantastisk gøy å se på .

Halvor Persson er en fin motstander. Vi har alltid lange jevne kamper ( som jeg vinner). Han er fair og det er alltid god stemning når vi spiller. Håper du snart er tilbake på banen Halvor.

Å se på , uten tvil French Open. Elsker å se lange tøffe dueller på grusen, synes det blir best tennis når det går litt saktere.

Å spille synes jeg NM for veteraner er hyggelig. God stemning og gode kamper.

Hvordan forbereder du deg til kamp?

Prøver å bevege meg litt, før jeg strekker litt på legger og lår, har nok mye å gå på her.

Blir 2 til 4 timer i uken.

Jeg går litt på ski om vinteren. Og så har jeg tenkt at jeg skal trene styrke i årevis, men det kan man vel ikke loggføre som trening?

Selvfølgelig ! Det er jo noe av det morsomste. God trening og sosialt på samme tid.

Har vel ikke noe slag som utmerker seg, men slår innimellom en god rett backhand med vilje.

Liker meg både inne og ute.

Liker fighting spiriten til Nadal, samtidig med plettfri oppførsel.

Siri Thoresen Heed