Stabekk tennisklubb

Vinmonopolet Bærums Verk

James Blunt,

Liker å utfordre på matsiden, paella til deilige sjømat. Er grillen fyrt opp er lam favoritt

Helt klart vin! Tidligere var rødvin, men nå vil jeg si hvitvin har blitt en klar vinner. Liker å utfordre fra forskjellige druer og land. Gjerne en moden og rik riesling.

Begynte å spille tennis i 2006 ca. Startet å ta timer med min datter i Jar tennisklubb med Pierre Oscarsson. Ble veldig bitt av sporten, og har lagt alle ferier og fritid med rackerten.

Tennis kan du spille på ulike nivåer. Helt klart er det en fin del å holde seg i form på. Hyggelig miljø på tvers av tennisklubbene og sosialt. Jeg er også heldig som har en samboer Trond Granerud som gir meg motivasjon og råd  på banen.

Min favoritt motstander er Emmy Dyvi Knudtzon Snarøya. Vi møtes nesten alltid til kamp, og det er en fantastisk hyggelig dame som jeg gjerne tar ny utfordring med enten i singel eller double. Min lengste kamp har jeg hatt med blide Birgitte Christine Schioth, som varte over 2 dager på vestre Bærum.

Helt klart er det sommer turneringen i Stavern. Her samles mange i sommerflotte omgivelser med en velorganisert og sosialt arrangement.

Jeg har ingen store forberedelser før kamp, kun å få det rette spenningsnivået. Analyserer selvfølge min motstander.

Jeg er på banen fast 4-5 dager i uken. Så det kan fort bli noen timer. Har det siste året vært delt med padel tennis. En sport som er under stor utvikling i våre nabo land. Flere klubber rundt omkring i landet har satt opp anlegg, og ønsker meg at Oslo regionen nå kan følge opp!

Jeg er med å spiller Beach tennis når solen og stranden. Finner meg ikke på treningssenter!

Har vært med å startet Stabekk 2 lag med Ingrid Falconer Røe, og vi er en stor gjeng som har det flott sammen i klubben.

Forhand

Inne som ute.

Novak Djokovic

Ønsker flere padel baner.

Turneringer i double. Gjerne 2 nivåer i veteran, så flere melder seg på turneringer.

Per Rose, Stabekk TK