Asker TK

Autorisert regnskapsfører med eget byrå

All musikk fra 60-90-tallet. ABBA, Elton John, Whitney Houston, Robbie Williams

En saftig biff med alt tilbehør er alltid god. Andebryst med spesiallaget saus smaker alltid godt.

Har alltid hatt en forkjærlighet for Rioja rødvin. Ellers smaker alltid en kald øl godt etter en lang tenniskamp.

Startet så smått på Bygdøy TK med mine foreldre. Full satsing etter at vi flyttet til Asker i 1959. Spilte dog min første turnering på min 21-årsdag. Var aktiv bordtennisspiller.

God mosjon, alltid mulig å spille når man er på ferie. Treffer mange hyggelige mennesker.

Egentlig ikke, men det gjør alltid godt å slå en av mine hardeste konkurrenter i min klasse.

Klart NM ute, samt når vi spiller EM eller VM for lag. Å vinne EM i fjor var jo stort.

Der må jeg innrømme at jeg er dårlig.

Prøver å spille 4 timer i uken inne. Blir noe mer utendørs. Har blitt mye mindre de siste årene etter at jeg ble tatt av golfbasillen.

Nei, men mange runder golf gjør godt.

Ja, elsker å spille lagkamper.

Må bli forehand og dropshot

Teppe

Roger Federer, som mange andre, unik spiller

Poengsystemet i veteran er jo helt på jordet, alt for lett å få billige poeng i utlandet, blir ofte rar seeding.
Hold trenerne borte fra å styre klubbene.

Helle Stene, Asker TK