1974

Fagerheimen

Eier Sagene Lunsjbar, medeier Klosteret Restaurant og Sjøflyhavna Kro.

Hvilken musikk hører du på?

Jeg er veldig glad i musikk og liker egentlig de fleste sjangere. Det viktigste er at det er riktig musikk til rett tid, sted og stemning.

Er utrolig glad i trøfler. Så en deilig pasta eller risottorett med trøfler. Ellers er jeg også veldig glad i kjøtt.  Ett godt mørt kjøttstykke som stekes raskt på en grillplate med høy varme og kanskje litt trøfler på toppen, da har jeg det godt. Kanskje litt i overkant glad i mat :-)

Ellers så hadde jeg en stor matopplevelse hos Michel Bras som er en 3 stjerners restaurant opp i fjellene i Laguiole, Frankrike. Fantastisk utsikt med en elv som renner igjennom restauranten. Dette var en 12 retters meny, men jeg glemmer ikke en av forrettene som var en salat av blomster, som var nyplukket i fra hagen. Flotte farger og noe veldig nytt for meg, og i tillegg en fryd for øyet.

Et godt glass med rød burgunder. Ellers så er en kald øl etter en tennis økt i solen også en god favoritt.

Ble inspirert av min far i tidlig alder så vet ikke helt når jeg begynte, men kanskje ca 12-13 års alderen. Tennismiljøet på Gjøvik var dessverre ikke så stort, så da alle venninne spilte håndball eller fotball, valgte jeg også dette, da det sosiale veide mer for meg. Begynte å spille tennis igjen i voksen alder.

Jeg synes det er utrolig gøy, samtidig som det er utfordrende og frustrerende. Gleder meg nesten alltid til trening.

Det må nok være min far. Han spiller variert og det er alltid like gøy å vinne en duell.

NM er favoritten, men det er jo også det eneste turneringen jeg er med på... Var med på Nordisk i 2015 i Helsinki, som var en veldig hyggelig turnering.
Sportslig var det helt katastrofe, da nivået var alt for høyt for meg, men gøy å få være med, og bli kjent med flere tennisspillere fra forskjellige klubber.  Jeg spilte i yngste klassen og pappa var med i den eldste klassen. Da kunne far og datter reise sammen på turnering, og i tillegg bli igjen noen ekstra dager til å se litt av byen og spise litt god mat.

Stort sett går jeg bare å gruer meg til kamp, så her har jeg vel kanskje mye igjen å lære :-)

Dessverre så blir det alt for lite da jeg ikke har noen faste timer, så kanskje 1-2 timer.

Trener litt på Sats.

Damelaget til Fagerheimen.

Forehand

Hardcourt.

Må vel egentlig si min far, Kjell Worren. Vi har det utrolig gøy sammen på banen og det er fint å kunne dele denne felles interessen.

Ønsker at tennis skulle vært en mer folkelig sport, slik at flere kunne opplevd tennis. Det er bra trening i tillegg som det kan være sosialt og veldig gøy. Det er også en sport som du kan spille i alle aldere. Flere baner så tilgjengeligheten hadde vært bedre, for da blir det også mer folkelig.

Kjell Worren