1947

Yrke og arbeidsted?

Privatpraktiserende tannlege i Bergen

Hvilken musikk du på?

Som hobbygitarist og sanger blir det lett evergreens,variert populærmusikk, og som gammel elvisfan, noe av dette også.

Egentlig altetende, fransk gourmemat og sushi rager rimelig høyt

Det må bli rødvin,men er egentlig elsker av alle typer vin.

Jeg begynte i 35 års alderen, dog erfaring med denne type ballsport som aktiv bordtennisspiller i ungdomstiden

Har en kone som har lært meg opp, alle de gode sider ved sporten. Det er gøy, det er teknisk, det er taktisk, og det er moro med ball.

Har du en favorittmotstanderpå tennisbanen og hvorfor?

Egentlig ikke,men liker ikke uredelighet, småkrangel for bagateller. Spillere opptatt av fair play er viktig

Spiller ikke mange turneringer,men har reist til mallorca senior open de 10 siste årene. En storartet turnering,velorganisert, flotte sosiale arrangementer og, reiser med min frue som treffer mange av sine opprinnelige landsmenn der.

Ingen spesielle ritualer, stort sett det samme som hvilken som helst treningsøkt

fra 6 til 8 timer i snitt

Ikke for min del, tennis tar det kroppen min tåler av trening

Nei