1962

Blommenholm og Sandvika TK siden 2002

Bedriftsleder på Lysaker. Gjennom produktene vi utvikler  forsøker vi å hjelpe de som har diabetes, til å leve på best mulig måte med sykdommen.

På Spotify går det mye i nyere country. Jo flere ganger ord som girl, whiskey, truck og blue jeans nevnes jo bedre blir det. Ellers spiller jeg en del eldre amerikansk rock (Eagles, Hall&Oates, Bob Seger og Ry Cooder).

På radioen helst P3 eller P1, ikke P4 og Radio Norge

En svært lite sofistikert gane fortjener kanskje ikke noe annet enn pølse og hamburger? Får aldri nok!

Favorittdrikke?

Masse øl (helst en kraftig humlet IPA aller APA) og masse kaffe (traktekaffe, svart, sterk og uten sukker).Nå er jo begge disse tingene vanndrivende så skulle sikkert også drukket vann.

Tror det var mens jeg var 9 år og bodde i Afrika. Ble litt tvunget med av mine foreldre og skjønte ikke poenget med tennis før jeg var 13- 14 år. Har fremdeles første racketen, - med de originale strengene på!

Det er bare så gøy – og frustrerende… Du føler virkelig at du lever når du sperres inne bak nettingen. Dessuten er det en superflott måte å holde seg i form på. Er også så heldig at kona, Vibecke, også spiller tennis. Da er det helt ok at det går i tennis på TVen, og vi har også vært på noen ATP-turneringer sammen.

Truls Dahl fra BSTK er nok den jeg har spilt mest med og vi har hatt noen fantastiske laaange økter. En flott sensommerkveld og best av 7 sett?  Ellers har vi en utrolig samling av positive, gode veteraner i klubben som jeg spiller gjerne med (Lunøe, Wettergreen, Storberg, Nygård mfl)

NM. Der skal liksom alt ut… Eksamen og dommedag

Hæ? Tennissko og racket??

Hvor mange timer i uken tilbringer du på banen?

Varierer en del da jeg reiser mye i jobben, men omlag 5 timer høres rimelig ut (men, det er jo nesten bare en eneste sommerkveld med Truls..)

Noen skiturer med familien de tre første månedene av året, - ellers bare tennis

Svært gjerne, veteranlag i både første og andre divisjon

Må bli andreserven

Betyr ikke så mye, forsøker å tilpasse meg

Torulv Tjomsland,  Good Hands – Good Man

Vær inkluderende og ta med en tredjemann (-kvinne) når dere trener. Spill modeller med to poeng om gangen og en spiller på hver side. Det gir deg mulighet til å få fokus igjen til neste ball og tenke gjennom hvordan du skal tilpasse deg forskjellige spillestiler.

Blir ellers mer og mer glad i double. Spill double og delta i turneringer – bli med i Hemingdoublen 4-6 november.

Elin Hole. Skikkelig trykk i slagene og positiv humørspreder