1961

Blommenholm og Sandvika , sommermedlem i Stavern.

fastlege på Stabekk

Hører på mye forskjellig, men er svak for 80 -og 90-talls rockere, skrur av radioen når det kommer country!

Veldig glad i allslags mat, men det er få ting som slår en god, hjemmelaget curry!

Igjen, mye godt man kan ha i glasset, men favoritt og det jeg drikker i bøtter og spann; grønn te!

Spilte fra jeg var ca 12 år til jeg var ferdig med videregående. Deretter var det stopp inntil jeg var 43 år.

Det er gøy! Bra trening, mange utfordringer, hele tiden nye ting å lære/forbedre. En idrett du kan holde på med hele livet.

Treningskamper med  lagvenninnene på Blommenholm og Morag, double med tennisveteranene i Stavern på sommeren. Bra folk og morsomt spill!

Uten tvil sommerturneringen i Stavern. Svært hyggelig stemning og en godt organisert turnering.

Har ingen faste ritualer, burde være flinkere til å varme opp!

2-3 timer i uken innendørs, noe mer i utendørssesongen.

Løper et par ganger i uken og gjør noen spede forsøk på styrketrening. Forsøkte en gang å være med på Erik Unnebergs fys.trening – tok ukevis før jeg kom meg igjen!

Ja.

forehand

grus

Rafael Nadal, en fantastisk spiller og en tilsynelatende hyggelig fyr både på og utenfor banen,  Vamos Rafa!

Torstein Myhre i BSTK