1948

Medlem av Ski og Drøbak tennisklubb

Jeg er manuellterapeut og jobber i SKI

Fra 70 tallet. Johnny Cash, Tammy Wynetet, Jim Reeves, Operetter og fuglesang.

Det jeg setter pris på er blant annet stekt torskeloin med rotmos og tyttebærsyltetøy av selvplukkete bær, ellers en grønnsakwok med scampi.

Det jeg drikker mest er kokt varmt vann fordi jeg liker det, ellers er jeg glad i eplemost og farris, og som nr. 3 et glass vin.

Jeg var 30 år og startet på kurs for nybegynner  her på Ski, og ble helt hektet.

Alltid nye utfordringer med teknikk i kamp og trening og fin trim.

Kristin Horn er en av de jeg liker å spille imot, hun har en flott forhand, løper godt, er treningsivrig og er en real spiller.

Jeg liker turneringen  i Stavern, fine kamper å se på,fine turmuligheter og nærhet til sjøen fint arrangement.

Jogge eller gå litt rolig for med selv.

Så ofte som muligheten byr seg, om sommeren gjerne hver dag, vinter ca 4 ganger.

Trener litt styrke etter jobb og noe hjemme, da armer , buk. rygg, men burde vært mer.

Spilt lagtennis for Drøbak inne  og for Ski ute.

Noen sier backhand, selv tror jeg forehand.

Grus.

Hun er svensk og heter Ann Bengtsander, en flott spiller og fin personlighet.

Mange turneringer som kommer tett, nesten hver helg, de vil ødelegge for hverandre med få påmeldinger.

Lars Pfister. Han ville bli god i tennis, men ville ikke gå på en tennisbane før han var god. I dag er han god! Hvordan kom han dit? Jo han slo på vegg til han ble god.

Kjempebra Lars! Lykke til videre!