1968

Nesodden tennisklubb

Direktør, Embriq

Ganske varierende og etter stemningen. Akkurat nå hører jeg på Enter Shikari, Stone Roses og Daft Punk, samt Marcus & Martinius. Gleder meg også stort til Kraftwerk konsert i operaen.

2 favoritter: Sørtysk fleischkäse og kartoffelsalat, og russisk borsj.

Det går mest i vann, og litt pils eller vin når anledningen byr seg. Liker ikke kaffe.

Det var vel i 9-10 års alderen. Første gang var på en privat og sliten bane på Kruttverket i Nittedal.

Fordi tennis er krevende både fysisk og mentalt. Jeg liker å jakte på den gode følelsen, dvs når man er i flyten og treffer bra på alt.

Et hav av tid siden vi konkurrerte, men jeg og Knut Eirik Bartnes hadde noen gode fighter i gamle dager. Vi var innbitte motstandere, men gode venner igjen etterpå

NM mixed med min søster. Vi er et godt mixteam, så lenge vi har hode på rett plass

Ikke noe spesielt, men er blitt så gammel at jeg ikke lenger kan ”klinke til” fra første oppvarmingsball. Så rolig innslåing er vel svaret.

Etter mange år i tennisdvale har jeg de siste ukene endelig fått prioritert 2x2 timer i uka, håper det holder frem til NM inne. Dessuten en del timer med mine barn på 6 og 9.

Bruker i tillegg mange timer i uka på tennis som sportslig leder i klubben.

Er ikke så mye tid til det, men ideelt løper jeg, samt litt sykling og styrke.

Nesoddens herrelag

Forehand volley

Hardcourt

Martina Hingis viser flott tennisglede i double/mixed med Mirza og Paes

Jeg brenner ekstra for barnetennis og overgangen fra lek i ung alder til turneringsspill. Setter stor pris på aktivitetene innenfor Team tennisskolen, som både turneringsarrangør og deltager (egne barn).

Anne-Stine Meltzer som nylig har meldt overgang til  Nesodden