Nordstrand Tennisklubb

Fysioterapeut

Hører som regel bare barnas musikk.... har mistet stemmeretten når det gjelder musikkvalg, både hjemme og i bilen. Så da må jeg vel si listepop.......

Liker det meste! En god biff er veldig godt nå i høstmørket, mens ferske reker på en nydelig sommerdag er deilig. All mat blir bedre sammen med gode venner!

Alt etter situasjonen... men helst rosevin eller musserende om sommeren og rødt om vinteren.

Startet vel når jeg var 8-9 år i Nittedal Tennisklubb.

Elsker tennis, det har jeg vel alltid gjort. En morsom form for trening, får trigget konkurranseinstinktet mitt og være i et hyggelig tennismiljø.

Vanskelig å nevne navn, men jeg liker å slå på ballen og liker også motstandere som setter fart på spillet!

Helt klart NM! Her er det best deltagelse og mulighet for å spille mot flere spillere. En sosial og hyggelig turnering!

Tenker en del på kampen i forkant og legger ofte en taktisk plan for hvordan jeg bør spille. Ellers tar jeg en lett joggetur og uttøyning før kampen.

Som 3-barnsmor blir det desverre alt for lite. Tiden går med til å følge opp deres aktiviteter. Blir stort sett 2 timer i uken og føler det er for lite for å forbedre spillet. Har ambisjoner om 3-4 nå til vinteren og spille meg opp mot innendørsNM.

Har hund, så at det blir noen gode joggeturer i skogen hver uke. Har også noen spreke friidrettsbarn som ofte trenger en joggepartner, gøy å prøve å henge med ungdommen!

Spiller for Nordstrands veteranlag, en fantastisk gjeng med damer!

Det må bli serve.

Grus

Roger Federer, en elegant spiller og en ekstremt dedikert person for det han gjør.

Kunne tenke meg et litt mer forutsigbart kampoppsett i turneringer, hvor man ikke trenger å sette av hele helgen for eventuelle kamper. For oss som har barn og har mange andre ting å følge opp, blir det vanskelig å delta i turneringer desverre.

Min kjære bror Jens-Kristian Haug, som er aktiv i Nesodden Tennisklubb. En bra spiller som bør bli mer aktiv i veteranmiljøet!