Fødselsår

Klubb

Nittedal Tennisklubb

Investeringsrådgiver DNB

Er aktiv DJ og blir av den grunn veldig altetende. Skal jeg velge så er det elektronisk musikk og Deep House som ligger hjertet nærmest.

Mye som er godt, men skalldyr og Taco er vel favoritten.

Pepsi Max og godt Øl. Helst lyst alla Corona, Miller etc…

Da jeg var 13 år.

Har hatt en lang og aktiv karriere som spiller,  og etter hvert trenerkarriere. Tennis er fantastisk gøy og bra trening. Det er også et strategisk spill, hvor mye handler om å gjøre dine motstandere litt dårligere enn det de er :-). Spiller ikke like mye selv lenger nå, men synes fortsatt det er gøy. Miljøet er fantastisk hyggelig. Mange personligheter.

Ove Lende kanskje. Han er en god kompis og en meget god spiller.Vi har trent mye sammen og er Norgesmestere i double sammen. Fortsatt veldig hyggelig å spille med Ove.

Hardhausen i Nittedal. Suksessrik turnering som jeg er med og arrangerer sammen med Svein Are Lapstun. Unikt god stemning og best av 5 sett fra 1. runde. Mange av landets beste spillere er med, samtidig som også en god del spillere på lavere nivå får prøve seg mot de beste. Herlig turnering.

Spiller som sagt ikke så mye turneringer lenger, men slenger med i noen av våre egne i Nittedal samt lagkamper. Ingen spesielle forberedelser. Burde kanskje vært litt flinkere til det.

Som coach og sparringspartner blir det jo en del, men si jeg trener et par timer i uken selv gjennom året i snitt. Det varierer jo en god del.

Ja, jeg sykler noen ritt og trener noe løping og styrke.

Jepp, Både for Nittedals Herrelag  i 3. divisjon ( mulig opprykk i år) og Ljan sitt veteranlag i 1. divisjon.

Backhand.

Hardcourt eller raskere dekker.

Thomas Muster og Rafael Nadal. Fantastiske fightere i hver sin tidsepoke.

Fantastisk moro med oppsving i Norsk Tennis. Mest gledelig med Casper og Vicktor sin suksess men det er mange unge lovende spillere som virkelig er gode. Ser lyst på Norsk Tennis sin fremtid

Torill Haugan, Nordstrand Tennisklubb