Katrine Krogvig fikk dispensasjon til å utfordre to flotte herrer i stedet for bare én til starten av januar, og her presenterer Ole Eriksen og Bjørn Halvorsen seg.

Ole 1936,  Bjørn 1937

Begge er medlem i Bodø tennisklubb

Vi er begge  pensjonister

Vi begge liker musikk som er noen år gammel,den helt moderne faller ikke i smak.

Noen favorittmat har vi ikke da vi stort sett spiser alt vi får servert.

Ole har øl som sin favorittdrikk, men for Bjørn er det vann.

Når vi var 14 år tok naboen til Ole kontakt med oss og spurte om vi hadde lyst til å spille tennis og det hadde vi, alt nytt er morsomt.Han kjørte oss til tennisbanen før skoletid og lærte oss å spille tennis.Men han lærte oss at skulle vi ha fine tennisbaner så må de taes vare på, så før vi kunne spille måtte bane tromles,kostes og linjene måtte krittes.

Vi spiller tennis på grunn av at det er gøy.Vi er begge utdannet som trenere så mestepart av tiden ble benyttet til å trene andre.

Nei, vi begge har ingen favorittmotstander.

For oss begge har vi to favoritturneringer og det er Feforturneingen(som dessverre er slutt) og Spaniaturneringen på Eurotennis.

Møter frem til kampstart og varmer litt opp og prøver å ha det gøy.

Bjørn grunnet dårlig helse er jeg ikke mye på tennisbanen.Ole spiller heller ikke mye nå men han holder banen rene og sørger for å bli kvitt søpla.Han fungerer som vaktmester.Han tar virkelig godt vare på anlegget.

Blir det noe annen trening i tillegg  til tennisen?

Nei, intet for oss begge.

Har ikke vært med på lagtennis kun som tilskuere.

Bjørn backhand. Ole forhand.

Vi begge liker best å spille på grus.

Vi har ingen som forbilder.

Intet spesielt.

Bente Antonsen, Bodø Tennisklubb