1957

Tromsø Tennisklubb

Reisebyråleder, VIA Egencia, Tromsø

Vamp, Svein Tang Wa, salsa, tyrkisk, Pink Floyd.

Uten tvil alt godt som kommer fra havet. Blåskjell, torsk, kveite med deilig tilbehør. Gleder meg alltid til skreisesongen som starter i januar! Nam og dobbelt nam!

Et godt glass hvitvin må vel bli favoritten. Hvit Bordeaux, Alsace. Et glass ekte champagne er heller ikke å forakte.

I Haugesund i 1985. Var 28 år.

Det er rett og slett den artigste sportslige aktiviteten jeg vet om. Kan spille tennis i timesvis !

Min datter Matilde på 21. Hun er umulig å lese og har noen vinklede to-håndsbackhand slag som gir meg utfordinger og latter.

Har spilt få turneringer. Må bli Arktisk Lys i Tromsø. Dessverre bortreist i år. Veldig hyggelig med Midnight Sun Cup i Bodø som jeg deltok på i år.
.

Prøver å tenke på at jeg skal slå de slagene jeg er best på og minne meg på å bevege bena.

2-3 timer. Skulle gjerne ha trent mer.

Skiturer om vinteren, og mange turer på fjellet i Tromsø og omegnen om sommeren. Skal jeg jogge må jeg ta med racketen :-)

Nei. Spiller få konkurranser og ingen erfaring her.

Må bli forehand etterfulgt av back-hand volley.

Hardcourt

Roger Federer, Sabine Lisicki

Brenner for å stille opp for andre. Flyktningguide for Røde Kors er givende frivillig arbeid.

Katrine Krogvik