Tromsø tennisklubb

Egentlig det meste. Kommer an på setting og humør. Er glad i å danse, så dansemusikk på fest.  Til hverdags synes jeg vi har mye bra norsk musikk.

Pizza

Pepsi max til hverdags og rødvin til fest.

For 5 år siden

Som gammel handballspiller liker jeg å trene og ikke minst å være sosial. Glad jeg har funnet tennis som er en flott treningsform, gøy fordi du lærer noe nytt hele tiden, sosialt - treffer mange hyggelige mennesker i alle aldre.

Har ikke spilt så mange kamper at jeg har funnet en favorittmotstander. Men jeg synes det er veldig gøy å få lov til å spille mot spillere som er mye bedre enn meg, da får jeg skikkelig motivasjon til å bli bedre.

Porsgrunn er meget morsom og ikke minst VELDIG sosial. Stavern var en flott uteturnering og Bodø er hyggelig og sosialt.  Vanskelig å velge

Ikke store forberedelsene. Målet er å bare kose meg, men konkurranseinstinktet slår til når man kommer seg på banen.

Hvor mange timer i uken tilbringer du på banen?

Ca 4-5 timer

Blir det noe annen trening i tillegg til tennisen?

Siste halvår har jeg trent styrketrening en gang i uken. Burde trent kondisjon, Må bli nyttårs forsett ;)

Dårlig med det her oppe i Tromsø

Må vel være forehand

Spiller mest på hardcourt, men er jo utrolig deilig å spille ute.

Roger Federer

Håper flere i klassene 35 til 45 begynner å være med på turneringer. Dere er savnet ;)

Ønsker alle tennisvenner et godt nytt år!

Trond Edvardsen