Kolbotn

Selvstendig næringsdrivende

Er ganske altetende innen musikk. Men blir aldri lei gamle helter som U2 og Madonna.

Sjømat er toppen. Liker for så vidt en blodig biff innimellom også.

Er en ølhund rett og slett.

Begynte å spille for fem år siden. Da syns jeg det var på tide å entre courten selv etter å ha tilbragt mange år på tribunen som tennisfrue.

Syns det er utrolig gøy å slå til ballen! Mye som får utløp på tennisbanen :-)

Liker å møte spillere som slår på ballen. Elsker å trene med Åse Kristensen og Mette Degerstrøm!

Tennisveckan i Båstad. Har vært der to år på rad. Er en fantastisk turnering der man kommer tett på toppspillere på ATP-touren.
Så vil jeg slå et slag for julemixen i Drammen! Et veldig hyggelig og sosialt arrangement som mange fler bør melde seg på.

For meg dreier det seg om å holde nervøsiteten i sjakk. Hvis jeg får anledning til å slå inn litt i forkant så er jeg fornøyd.

Hvor mange timer i uken tilbringer du på banen?

Ute så blir det noen timer i uka, inne så blir det 3-4 timer i uka.

Blir det noe annen trening i tillegg til tennisen?

En dag uten trening er dag uten mening er vel mitt motto..

Spiller på veteranlaget og damelaget til Kolbotn.

For en fersking som meg så er det vel litt drøyt å snakke om gode slag, men skal jeg nevne noe så er backhanden det mest stødige. Min force ligger vel helst i beina….

Trives både på grus og hardcourt.

Er stor fan av Djokovic og Federer. Så har jeg et stort hjerte for David Ferrer. Etter å ha sett han både på og utenfor banen i Båstad så lever han opp til sitt rykte som «the nicest guy on the tour».

Har lyst til å takke for den varme mottakelsen vi nye på veteransirkuset blir møtt med!

Den hardtslående og positive Holmen-spilleren Ove Lende.