Blommenholm og Sandvika Tennisklubb

Yrke og arbeidsted?

Nettopp avsluttet et arbeidsforhold, hva den neste muligheten blir er jeg spent på.

Hvilken musikk hører du på

Gjerne amerikansk «West Coast» musikk og rock

En fisk liker fisk (født i fiskene), gjerne grillet eller ovnsbakt

Alltid klar for vann, ofte for vin og noen ganger GT (tonic med litt gin og mengder av lime).

Altfor sent, ikke før år 2000. Flyttet til USA og bodde rett ved en stor klubb med flotte tennisbaner. Da ble jeg hekta.

Fordi jeg ikke klarer å slutte! Har i kamper med dårlige slag lovet meg selv å slutte flere ganger. Håpet om å bli bedre lever fremdeles, - neste gang…

Min første var svigerfar – et bredt glis på banen – og gode slagsamtaler med godt drikke etterpå.

Mette Degerstrøm er en inspirerende motstander med mye fart i ben og slag, og i tillegg en munter dame.

US Open – og de mange andre jeg ser på TV – jeg føler slagene sitter best i sofakroken.

Altfor lite, om i det hele tatt noe – har et stort forbedringspotensial.

Hvor mange timer i uken tilbringer du på banen?

I juli, i ferien opp mot 8, resten av utesesongen ca 4-5, om vinteren håper jeg på 3 – det blir uker med 0 også.

Blir det noe annen trening i tillegg til tennisen?

Langrenn, har hatt forsetter om å jogge i flere år. Starter opp annet hvert år men det vedvarer aldri.

Ja, BSTK veteran damelaget som rykker opp til neste år..

Backhand «når den sitter»

En deilig nyvannet grusbane i sommersol

Andy Roddick som jeg så i US Open – og nesten, nesten fikk signatur av.
Artig at John Isner gjør det så bra.

Tennis er en unik idrett. Så gøy og så frustrerende. Har du spilt bra ønsker du å spille mer fordi det er så inspirerende, og har du spilt dårlig vil du ut på banen igjen raskest mulig for å overbevise deg selv (og andre) om at du er bedre - en avhengighetsidrett.

Evig spreke unge Sverre Worren fra Brumunddal Tennisklubb