Fødselsår?

Klubb?

Kolbotn

Yrke og arbeidssted?

Partneransvarlig i Eraseme Int.

Ingen spesiell favorittartist, hører på mye forskjellig, når jeg løper har jeg musikk med litt trøkk i, ellers går det mye i det som spilles på radioen.

Litt for glad i mat og har mange favorittretter, en god biff, pizza, lam, skalldyr, salmalaks, tapas mm

Favorittdrikke?

Drikker fortsatt mest vann, men er veldig glad i både øl og rødvin

Begynte i 10 års alderen på Golia.. Ble veldig mye tennis frem til jeg var 20, så er det blitt noen opphold, men nå er jeg rimelig aktiv igjen

Først og fremst fordi det er gøy og den morsomste måten å trene på.

Er et utpreget konkurransemenneske men ikke like gal som tidligere.

Er ikke spesielt glad i å tape så jeg burde vel si en jeg pleier å slå, men Svein Kommisrud er en fin motstander. Har alltid tro på seier før kampen men ender opp med å få grisebank hver gang

Det er mange fine turneringer, men NM ute og inne er turneringer jeg gleder meg til hver gang.

Ligger søvnløs natten før og kommer i god tid. Spiser et par timer før kampen og en sjelden gang varmer jeg opp i forkant. Mye som kan forbedres med andre ord.

Hvor mange timer i uken tilbringer du på banen?

På vinteren 2-3 timer, om sommeren varier det fra nærmest ingen til 8-10 timer

Blir det noe annen trening i tillegg til tennisen?

Har 5 økter som mål hver uke, dessverre når jeg ikke målene mine alltid. Er medlem på Elixia og trener der et par ganger i uken. Løper litt om sommeren og liker å gå på ski

Spiller både divisjonstennis og veteranlagkamper

Tror det fortsatt er forehand

Lærte og spille tennis på grus og ingenting er som en bra økt en fin sommerdag på gode grusbaner

Er stor fan av Federer. En fantastisk spiller som får tennis til å se veldig lett ut. Tror også han er en bra kar utenfor banen.

Jeg er privilegert som kan være en del av det fine veteranmiljøet i Norge. Mange flotte mennesker og tennisspillere. Alltid fint å treffe igjen nye og gamle venner på turneringer og lagkamper.

Blommenholms stjerneskudd Vibecke Hverven