1952, utrulig, i forrige århundre..

Bodø Tennisklubb

Ing, IBM

Beatles, Rollig Stones og ellers alle hitmelodier opp igjennom årene, favoritkanal NRK1.

Min kones kjøttkaker

Gin og Tonoic

Min kjære avdøde kone,igjennom 32 år, fikk meg med på tennis i begynnelsen av 1980 tallet, med Ole som trener. Han prøvde så godt han kunne, men jeg lærer desverre ikke, som oss alle andre.

Etter at jeg var aktiv i fotball og håndball, ble tennis min store idrett. May fikk meg til det..

Det må bli i de aktive i miljøet vi har i Bodø Tennisklubb

Midnatt Sun i Bodø, selfølgelig, det neste er NTV i spania. En utrulig turnering med mye gøy.

Med å roe meg ned, og få alle andre tanker bort.

I flere år har Olaus,Hans D, jan elden.ragnvald, spilt 3 ganger i uken på privat utebane 3 x i uken 2 timer, elles på vinteren en fast time med olaus,hans,ragnvald og meg, samt en time med henry, ivar, hans, morten, robert, jan, reidar, ragnvald

Det holder for meg..

Som jeg sa tidligere

Retur av serv 2 ganger, rett over nettet som kom tilbake til min bane uten at motstander taklet den

Spania, gress

Altid min motstander

Da Tor og Bente Antonsen omsider klarte å overbevise May og Meg, var vi frelst, dette var fremtiden for oss. Vi feiret May sin 50 års dag sammen med dem, første året i Spania,Tusen Takk. Og å forsette med  spania 2012, ser jeg frem til,mange hyggelige spillere og veldig mye sosialt også.

Kari Johnsen, Bodø Tennisklubb