1938

Bodø TK

Rektor- Bodø vgs- nå pensjonist

du på

Det meste-gladjazz, opera (Verdi), stemningsfull musikk

Alt av norsk breddemat-pølse med potetstappe, karbonade, fårikål og all slags fisk

Akevitt,rødvin og whisky- det meste går ned

1983- 45 år gammel

Jeg har drevet med masse uilke idretter-ski,basket,fri-idrett og fotball. Men tennis er blitt min favoritt,selv om jeg spiller kompisfotball 3 ganger i uke med Glimtkompiser.TENNIS ER EN FLOTT IDRETT- DU MÅ STOLE PÅ DEG SELV!

Har du en favorittmotstander

på tennisbanen og hvorfor?

For tiden Kjell Skau,Skien fordi han slo meg nettopp i Arktisk Lys finale i Tromsø.Hevnen er søt,Kjell!!!

Svært sjelden noen som helst forberedelse-men ofte et par drinker mindre før evt. vanskelige kamper neste dag

Det varierer noe, men ofte ca 4 ganger i uka,single og double og en periode også mixed

Som nevnt tidligere fotball-kjempegøy- og nå når vinteren er her skigåing

Har tidligere spilt noe lagtennis- men det har ikke vært aktuelt i den senere tid –bortsett fra junior-,veteran- og seniorturneringen (Juvesen) i regi av klubben min-på lag med Henry Berntsen. Nå er nybegynnerne blitt for gode for oss gamlinger-heldigvis

Serve-,smash-,volley-,dropshot-,backhand- nei,nei,nei-men min forehand er kanskje brukbar?

Hardcourt

Roger Federer, Edvard Råstad og Kjell Skau - aldri noe tull med de gutta der

Jeg kan ikke sterkt nok understreke hvor mye det betyr at hele vår organisasjon –NTF sentralt og også Norske Tennisveteraner- har fokus på hele Norge i sitt utviklingsarbeid- både bredde og topp.Særlig vise forståelse for de utfordringene vi i ”distrikts”-Norge må takle.Jeg vil her særlig nevne presidentene Arne Melander,Jarl Bibow og Jarl Whist i NTF og Kristen Fari som forbilder med ekte interesse for hele vårt langstrakte land!

Jeg utfordrer:

Lise Nafstad, Ljan TK