Oslo Tennisklubb (OTK)
Pensjonert rektor NIH / president Norges Tennisforbund
 Hvilken musikk hører du på?
Lytter til 60 - og 70 - talls musikk på Radio Norge der datter Hilde er reporter. Elton John er topp!
Ingen gourmet, men liker godt kiinamat
 Favoritt drikke ?
Solo og vann, men Campari og Tonic er også godt!
Jeg begynte å spille tennis da jeg var 10 år på hjemstedet Skotselv
Avgjort fordi det er det morsomste jeg vet, samtidig som det gir meg fysisk form, utfordringer rent teknisk og hyggeøig sosial omgang. Har vært konkurranseutøver i 4 idretter, men tennis er topp!
 Har du en favorittmotstander på  tennisbanen og hvorfor?
Lars Jahnsen og jeg matcher hardt for tiden. Vi løper og sliter og vil gjerne vinne - og etterpå er det mye å prate om!
I Norge spilelr jeg omtrent bare i NM, men som tennispresident reiser jeg mye og følger Grand Slam Turneringer. French Open i mai er toppen!
Vel - tar det ikek for alvorlig nå, men mental innstilling til kampen og klar strategi for spilleopplegget prioriteres.
 Hvor mange timer i uken  tilbringer du  på banen?
Får bare tid til å spille 3-4 timer. Skulle gjerne spilt det dobbelte!
Ja. jeg både styrketrener og løper litt for almennhelsen. Nå og da blir det litt innabandy og fotball også!
Er på veteranlaget til OTK, men jeg mister mange kamper pga av andre gjøremål.
Føler meg som en allrounder, men forehandslaget er det beste.
Grus er best. Liker også raskere deeker for da må jeg spille emr ofefnsivt og modig.
Kommer ikke bort fra Federer som behersker alt. Norskt er det vår stjerne Ulrikke Eikeri som er kjempespennende.
Som tennispresident ønsker jeg at mange flere skal spille mere og lengre i Norge. Men i 100 års jubileumsåret mener jeg at mange ting peker fram og opp!