Født 1957
Asker TK og Drammen TK
Daglig leder for Déesse Kosmetikk. Jobber også for Asker Tennis og Drammen Tennis.
 Hvilken musikk hører du på?
Andrea Bocelli, Katie Melua, Michael Jackson, Celine Dion
Scampi, Hummer, Kyllingsalat og sjokolademousse
 Favoritt drikke ?
Ferskpresset appelsin juice
Altfor sent?
Det er morsomt. Spesielt double og mixed som jeg spiller mest. Mye latter og ikke minst gode kommentarer. Litt for treningen også..
 Har du en favorittmotstander på  tennisbanen og hvorfor?
I singel må det være Kristiane (min datter), Heidi Helgerud, Sissel Lie eller Marit Munro.
De løper etter alt som er rundt og gult.. Ikke et minutts pause, og de er GODE!!
Mixed double: Ulf Honoré, Bjørg Jonassen og Per Jølsen.
Dame double: Turid, Erna, Hilde (som jeg har spilt mot/med i 15 år) + Cora m "friends"
Heming doublen og Gausdalturneringen. Førstnevnte for mange gode spillere, og den sistnevnte for utrolig høy sosial faktor.
Løper minst 200 m først, og prøver å forsikre meg selv om at det bare skal være morsomt
 Hvor mange timer i uken  tilbringer du  på banen?
6 - 10 timer
Løper litt annenhver morgen, og DANSER minst 1 gang i uken
Jada, både veteran og divisjonstennis
Forehand
Teppe
Roger Federer. Hans mentale styrke er utrolig.
Det må være at alle klubbene blir flinkere til å fortelle om NTV til alle som er over 35 år. Det er dessverre altfor mange som ikke har hørt om oss.
Og så håper jeg klubbene blir flinkere til å samarbeide med å arrangere seminar med kosthold, double trening. mental trening osv