Født 1948
Bergen Tennisklubb
Daglig leder Kia og Daihatsu Bergen
 Hvilken musikk hører du på?
Bodde i Sverige i begynnelsen av 1970 årene og ble Abbafan fra starten og det er jeg fortsatt.
Er glad i vilt gjerne med en god rødvin til.Skalldyr kommer også høyt på listen.
 Favoritt drikke ?
Setter pris på et glass god fransk rødvin, men en kald pils er heller ikke å forakte
Begynte å spille tennis da jeg var 11 år gammel. Fikk gratis instruksjon som betaling for malejobb i den gamle tennishallen.
Har vært aktiv håndballspiller og konkurrert i tennis i mange år. Jeg er et konkurranse menneske og tennis gir meg spenning og lek på en gang.Har alltid vært en typisk double- og mixspiller.
 Har du en favorittmotstander på  tennisbanen og hvorfor?
Favorittmotstander er vell min doublepartner gjennom mange år Terje Sørensen. Alltid korrekt og hyggelig på banen.Vi har i de senere år tilbrakt mange uforglemmelige timer på tennisbanen.
Favoritturnering er selvsagt vår egen innenndørsturnering i januar.Der møter jeg mange av mine gode tennisvenner fra hele landet ikke bare på banen ,men også til hyggelige fester/ sammenkomster.
Det er veldig forskjellig, men fra 2 til 4 timer i uken. En uke uten tennis er en uke uten mening.
 Hvor mange timer i uken  tilbringer du  på banen?
4 timer fast - noen ganger litt mer.
Det blir det for lite av , men jeg er glad i gå turer.
Lagtennis blir det lite av her i provinsen. Men jeg skulle ønske at NTV hadde et tilbud til spillere utenfor Oslo.
Favorittslag er dropshot. Det krydrer en kamp.En god lobb er heller ikke å forakte.
Rask Bolltex - da får jeg betalt for harde server.
Federer har et slagrepetoar som er en fryd å se på. Han oppførsel er også forbildelig.
Tennismiljøet i Oslo er glimrende, men det er viktig at NTV jobber for å holde liv i distriktene også.