Heming Tennis
Tannpleier i Stortingsgt.28. Jeg tar gjerne imot nye pasienter, så det er bare å ta kontakt!
 Hvilken musikk hører du på?
Den siste CDTABORTAPOSTROFn til Espen Lind er nesten slitt ut. Ellers går det mye i Bocelli, Il Divo,Werner, Josh Groban og selvfølgelig Reiki musikk.
Kan ikke si at det er noe som står øverst på listen.
 Favoritt drikke ?
Vin
Det begynte på en asfaltbane i Stavanger 1975, etter det ble det Smestad tennisklubb.
Det er en flott sport. Du er i bevegelse, det krever konsentrasjon, du holder deg litt i form og ikke minst så treffer man mange hyggelige likesinnede.
 Har du en favorittmotstander på  tennisbanen og hvorfor?
Hva er det?
Det blir nok NM, et stort og flott arrangement. Bergenturneringen sto høyt på listen, inntil pelskåpen forsvant under kamp!
Det er det vel mange som vet. Vin, dans og sent i seng, kvelden før.
 Hvor mange timer i uken  tilbringer du  på banen?
Har innendørs m/Kristin Horn en gang i uken. Mye fin trening m/Kirsten Robsahm og Thomas Wettergren. Blir litt ekstra m/de aktive Hemingdamene.
Skal formen holdes, er det ikke nok med tennis. Legger igjen svette på Elixia, i Frognerparken og på stiene på Bygdøy.
Vi er heldige på Heming, der kan vi stille flere lag og jeg har vært heldig å få være med i mange år.
Det kommer an på dagsformen.
Grus
Han er en blid og inspirerende fighter fra Porsgrunn. Gir alt, er positiv, selv nå som livet butter imot. Vi har noe å lære av deg , Eigil.
Premier! Har vi ikke vokst fra det? Hva om å bruke pengene på Bymisjonen, Frelsesarmeen eller Maritastiftelsen? Eller for å være ego, få ned påmeldingskontingentene ved turneringene? Er det ikke nok med diplom og/eller rosende ord?!