Holmenkollen Tennisklubb
Driver eget reklame/kommunikasjons byrå, for tiden på IT-Fornebu
 Hvilken musikk hører du på?
Det er en evig kamp i bilen, mellom de mannlige medlemmer i familien, om vi skal høre på P4, Voice eller Energy. Når jeg er allene er det bare P4 og det går langt over fartsgrensene når U2, Sting eller Queen er på med gamle hits.
Har aldri tenkt mye på mat, men hvis jeg mot formodning må presse ned noe så er Sushi ganske godt, og kjøtt stekt litt på grill, kan jeg også klare å få i meg
 Favoritt drikke ?
Gin/Tonic og Hakkespetter
Startet i Holmenkollen TK som 5 åring, og har hatt glede av det i 45 år!
Nå er det fordi jeg må klare å bevege meg.
 Har du en favorittmotstander på  tennisbanen og hvorfor?
Har spilt innendørs med Tom Dahl i 25 år. Vi spiller om en kasse vin pr. sesong. Jeg har måttet bygge ut vinkjelleren!
Utvilsomt Guasdal turneringen. En fantastisk uke med gamle og unge, landets beste og noen av landets dårligste side om side på banene, og med fantastisk sosial stemning utover kvelden. Og så serverer de fantastisk gode Hakkespetter i baren
Starter medisineringen ca. 12 timer før kampstart, og så øker jeg på avhengig av smerte nivå ved bevegelse. Litt sårbar når det blir utsettelse ved regn
 Hvor mange timer i uken  tilbringer du  på banen?
Har 2 timer innendørs hvor det blir double (trener noen av klubbens eldre, Melle og Dahl og så henter vi inn et offer som vi synes passer fra gang til gang)
Blir vel stort sett å bære ut tomflasker og gå med søppel, samt å lufte hunden ..
Vi har alt for mange gode spillere på HTK, unge er de også, så hvis jeg skal spille på et lag så jegt nok melde overgang til Samvirkelaget.
Sansynligvis Norges beste forhand. Umulig å se når magen kommer foran.
Teppe, men ikke det i HTK hallen
Borg var det store forbildet da jeg var ung. Fulgte nøye med på Sportnytt på svensk TV hver kveld for å se om det var noen bilder fra en kamp. Nå må det være Vidar Hoen, utrolig at ballen kommer over med den teknikken.
Er dritt lei alle som mener det er så lett å skaffe sponsorer til Norsk tennis. Har jobbet med dette gjennom ProTennis i 4 år, og vi sliter for hver krone. (Takk Thon Hotels og Morten Thorvaldsen). Bare gi meg navnene, dere som mener det er enkelt, så skal jeg ringe og sende over konto nr.