1966

Eiksmarka T.K. (tidligere Stavanger T.K. og Københavns Boldklub)

Journalist i Finansavisen

Elektronisk musikk/Deep House

Jeg er hobbykokk, og jeg elsker både å lage og spise thaimat. Masse spennende smaker!

Champagne! (Cremant går også fint)

I 1976. Spilte ganske aktivt frem til 1994. Da la jeg racketen på hylla - i 20 år… Jeg er SÅ glad for at Helle Aanesen fikk meg til å begynne igjen i 2014!

Først og fremst på grunn av det sosiale; alle de hyggelige menneskene man møter. Men også fordi det er god og morsom trening.

Ikke i kamp… Men jeg elsker å trene med Vibeke Voigt Pentzen; rett og slett fordi hun driver og kommenterer og retter på spillet mitt (liker også å trene med Astrid Sunde, Cathrine Vigander og Unni Wilhelmsen - fordi de spiller bra og vi har det så gøy på trening).

Hemingdoublen. Jeg liker å spille double, og det er alltid mange deltakere i denne hyggelige turneringen.

Jeg hopper og spretter litt rundt - for syns skyld. Og så lar jeg være å drikke champagne kvelden før en kamp…

Akkurat nå 0 timer (fordi jeg brakk ankelen i august). Normalt (og snart): Alt fra 4 til 8 timer.

Styrketrening på treningssenter. Jeg synes det er ufattelig kjedelig, men innser at det er nødvendig. Om vinteren kjører jeg slalåm.

Ja, og det er gøy! Jeg spiller på Eiksmarkas fantastiske damelag.

Forehand og volley.

Hardcourt.

Der må svaret bli nei. Jeg ser aldri tennis på TV.

Kjære Bærum kommune (og naboer til Eiksmarka TK): La Eiksmarka få bygge en hall!

Petter Svendsen